Ranga

Chitrakala, Murtikala, vastukala, Rangamanch, Natak, रंग, रङ्ग, चित्रकला, मूर्तिकला, वास्तुकला, रंगमञ्च, रङ्गमञ्च

International Theatre Festival to be Organized

Eight active theatre groups in Nepal are organizing a week long international theatre festival in Kathmandu, in spring 2019. Mandala Theatre- Nepal, Shilpee Theatre, Sarwanam Theatre, Actors’ Studio, Theatre Village, Theatre Mall, Katha Ghera and One World Theatre are going to host ‘Nepal International Theatre Festival 2019’ in 5 different venues in Kathmandu. The one week long theatre festival will kick off in 25th February 2019 to 4th March 2019.
Segments
Language

The Cosmos as a Kaleidoscope

Artist SC Suman came to Kathmandu four decades ago and the first site he went to see was the Pashupatinath Temple. There were more monkeys and more trees, he recalls. And less people. Everything looked orderly and beautiful.

In Suman’s new exhibition Mithila Cosmos: Songs of Innocence & Experience, this image of Pashupatinath is complemented by another painting of the temple as it stands now. This diptych, along with another displaying Kirtipur then and now, is the highlight of the show. ‘Pashupati Then’ naturally looks more peaceful, with colourful trees and fewer human figures. There are three monkey-like figures in this piece, the artist’s reference to the pictorial maxim The Three Monkeys, embodying the proverbial principle ‘see no evil, hear no evil, speak no evil.’
Author
About Personality
Segments
Language

सात सय वर्ष पुरानो पौभा

700 Years Old Pauva Nepali Ard१३ औं शताब्दीमा नेपाली कलाकार अरनिको ८० जना कालिगड सहित तिब्बत गए । तिब्बत पुगेको दोस्रो वर्षमै उनले त्यहाँ सुवर्ण चैत्य निर्माण सकाए, यसपछि युआन वंशका संस्थापक सम्राट कुब्लाई खानको दरबारमा पुगे । कलाकारिताबाट प्रभावित भएर उनलाई तिब्बतकै साक्या गुम्बाका संघनायक पाहसपाले खानको दरबार लगेका थिए । खानले अरनिकोको कला परीक्षणका लागि बिगि्रराखेको ढलोटको एउटा पुरानो मूर्ति मर्मत गर्न लगाए । अरनिकोको कौशलबाट उनी यसरी प्रभावित भए कि भर्खरै बनाउँदै गरेको नयाँ राजधानी तातु (बेइजिङ) मा उनलाई विशाल श्वेत चैत्य बनाउन आदेश दिए । त्यो समय त्यहाँ चैत्य मात्रै बनेन, नेपाली कलाहस्तीले मूर्तिहरू र पौभाहरू पनि बनाए । पछि त्यही थलोमा अरनिको मूर्तिसमेत ठडयाइयो ।

Segments

चित्रमा दैनिकी/ केशवराज खनाल

मानव जन्मदेखि नै हरक्षण हर पल केही नयाँ कुरा देखिरहेको वा अनुभव गरिरहेको हुन्छ । यही अनुभव नै उसको जीवनमा सिकाइको अभ्यास पनि हो । यसै सिकाइको क्रममा कलाकारिता विधालाई समात्न पुगेका युवा कलाकार मदन श्रेष्ठको पहिलो एकल कला प्रदर्शनी काठमाडौँको लाइट एण्ड सेड ग्यालरीमा देख्न पाइयो ।

Segments

नटाँगिएको चित्रकला/ रामकृष्ण भण्डारी

कलाकार कुलमानसिंह भण्डारीले जनआन्दोलनका विषयमा रचना गरी बनाएको चित्र (कला) प्रदर्शनीमा किन टाँगिएको थिएन ? अहिले पनि मेरा मनमा नबिर्सने छाप रहेको छ । बुबाका मनमा त यस्ता घटना धेरै सँगालिएका थिए होलान् । मैले अनुमान गरिरहेका छु । बुबाको चित्रलाई क्रान्तिकारी चित्रकला भनेर त्यस प्रदर्शनीमा नटाँगिएको होला । उहाँले अनुमान गर्नुभएको थियो । बुबाले दर्शन र सिद्धान्तका अनेकौँ चित्रकारितामा आफूलाई समर्पण गर्नुभएको थियो ।

पुरस्कारको मापदण्ड/ तीर्थ निरौला

काठमाडौ, अषाढ ४ / नेपाल ललितकला प्रज्ञा प्रतिष्ठानले हालै बृहत् कला प्रदर्शनी तथा प्रतियोगिता आयोजना गर्‍यो । प्रदर्शनीमा सम्पूर्ण जिल्लाका कलाकारका कृति समेटिएका थिए । प्रतिष्ठानका निम्ति यस्तो कार्यक्रम पहिलो भए पनि नेपाली कला समाजका निम्ति यो नौलो थिएन । तथापि यस प्रदर्शनीमा पहिलेभन्दा केही नयाँ थप आकर्षणचाहिं थिए । जस्तो कि, कार्यक्रममा प्रतिस्थापन कला, मिथिला कला, भवन डिजाइन र कलालेखन तथा प्रसारणलाई पुरस्कार वा सम्मान दिने प्रचलनको आरम्भ आदि तर भवन 'डिजाइन' लाई पुरस्कार दिइने थालनी अत्यन्त अमिल्दो र भ्रान्तिपूर्ण छ । भवन डिजाइनलाई गरिनुपर्ने प्रोत्साहन ललितकला प्रज्ञा प्रतिष्ठानको प्रक

Segments

नेपाली ललितकलामा समावेशी स्वरूप/ ज्ञानेन्द्र विवश

आज समयले प्रत्येक मानिसलाई आफ्नो हैसियत, अवसर, अधिकार आदिको खोजीमा अग्रसर गराइरहेको देखिन्छ । राज्यले समेत सबैमा त्यो समानताको अवसर प्रदान गर्न नीति-निर्माण तहबाटै कार्ययोजनाहरू प्रारम्भ गरिरहेको छ । एक प्रकारले भेद्भावरहित समाज तथा समानताको भावनासहितको राष्ट्रिय परिकल्पनामा राज्यले अग्रगमनको सोच बनाइरहेको छ । समावेशीकरणको यो आवाज र यो मुद्दाले वर्तमान समयमा विविध जाति, भाषा, धर्म, क्षेत्रका बहुसङ्ख्यक समुदायलाई प्रतिनिधित्व गर्दै आएको छ । यसमा पनि समाजले उपेक्षा गरिरहेका वर्ग तथा समुदायलाई बढीभन्दा बढी समेट्नुपर्ने आवाजहरू पनि मुखरित भइरहेका छन् । त्यसैले यो समावेशीको अभियानमा आज अल्पसङ्ख्

Segments

नवआधुनिक रङ्गमञ्चको वर्ष/ कृष्ण शाह यात्री

"नाटकलाई यथार्थको उद्घाटनसित मात्र नजोडी सामाजिक हितसँग पनि जोडेर हेरिन्छ र त्यसै प्रयोजनका लागि नाटक लेखिनु पर्छ ।" महान नाटककार बालकृष्ण समले धेरै अघि उठाएको यो विषयले अहिले नेपाली रङ्गमञ्चामा फराकिलो भूमी पाएको छ । हुन त कला र साहित्यका हरेक अङ्ग समाजसित गाँसिएको हुन्छ । समाज ती विधाहरूबाट प्रत्यक्ष वा अप्रत्यक्ष निर्देशित भइरहेकै हुन्छ । यहाँ रङ्गमञ्चको सामाजिक उत्तरदायित्वप्रतिको भूमिकाको मात्र चर्चा गर्न खोजिएको होइन । आजको नवआधुनिक रङ्गमञ्चको मुहार कस्तो छ र गत वर्ष यसअर्थमा कस्तो रहृयो भन्ने दृश्य उल्लेख गर्न लागिएको हो ।

Segments

नेपाली कलामा हलचल/ केशवराज खनाल

नेपाली कला क्षेत्रमा बितेको वर्षले केही न केही छाप छोडेर गएको छ । अन्य वर्षको तुलनामा २०६७ साल अलि बेसीनै हलचल युक्त रहृयो । गत वैशाख ३ गते नेपाल ललितकला प्रज्ञा प्रतिष्ठानका पदाधिकारीहरूले सपथ लिएपछि एकेडेमीको स्व्ाागत गर्ने र विरोध गर्ने क्रम पनि सुरू भयो । एकेडेमी गठन प्रक्रिया गलत भएको जिकिरका साथ पुन गठन गरिएको एकेडेमीले पनि पहिलाको जस्तै सबै विधालाई समेट्न सकेन र क्षेत्रगत रूपमा पनि नियुक्ति नभएको विरोधमा केही कलाकार र कला संस्थाहरू मिलेर अर्को छुट्टै संस्था गठनगरे जसलाई नेपाल प्राज्ञिक परिषद् नाम दिइयो ।

Segments

आफ्ना सृजनाभित्र छेत्रलाल / रमेश खनाल

नेपाल आर्ट काउन्सिल बबरमहलमा पोखरेली वरिष्ठ कलाकार छेत्रलाल कायस्थका "भ्वाइस अफ कलर" नामक एकल प्रर्दशनी फागुन २७ गतेदेखि चैत १ गतेसम्म (२०६७) आयोजना भएको थियो । यस प्रदर्शनीमा उहाँका ३२ थान साना-ठूला, चालिसदेखि एक लाख मूल्य पर्ने चित्रहरू प्रदर्शित गरिएका थिए।

Author
Segments